رئیس رسانه ملی در شب ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) در جشن هشتمین سالگرد تاسیس شبکه پرس تی وی شرکت کرد .

دکتر سرافراز در این جشن از وجود جو صمیمی و همکاری خوب بین کارکنان و مدیران این شبکه سخن گفت و آن را در موفقیت‌های شبکه تاثیرگذار دانست. وی از وجود انگیزه‌های معنوی و روحی بالا در مجموعه پرس تی وی به عنوان موتور محرکه و عامل پیشرفت شبکه یاد کرد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ، دکتر سرافراز در بخشی از سخنان خود ضمن تشریح حساسیت‌ها در مذاکرات هسته‎ای، با اشاره به وقایع منطقه، به تحولات سیاسی ترکیه نیز اشاره کرد و گفت : با توجه به تغییرات سیاسی در ترکیه، این احتمال وجود دارد که دولت ترکیه با استفاده از خلاء قدرت در آن کشور به اقدامی مخاطره آمیز در سوریه دست بزند .

وی همچنین با اشاره به ناکامی و شکست عربستان در یمن گفت: ریاض با وجود بمباران شدید کشور یمن نتوانست به اهداف نظامی و سیاسی خود در این کشور دست پیدا کند و اکنون انصار ا... بیشتر مناطق یمن را تحت کنترل دارد .

در ادامه این مراسم، دکتر اخگری، معاون برون‌مرزی صدا و سیما، در سخنانی ضمن اشاره به پروژه‌های به ثمر رسیده در ماه‌های اخیر در شبکه پرس تی وی از جمله "پلی اوت" و "وبسایت" جدید شبکه، این شبکه را یکی از دستاوردهای بزرگ رسانه ملی دانست و اظهار امیدواری کرد، حرکت رو به رشد این شبکه بیش از پیش ادامه یابد .

وی در ادامه، با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار شبکه پرس تی وی در انتشار اخبار رویداد های مهم جهان گفت: این شبکه تنها شبکه بین المللی است که اخبار تحولات یمن را به گوش جهانیان می رساند .

یادآور می شود شبکه پرس تی وی کار خود را از سال 1386 و به صورت 24 ساعته آغاز کرد و اولین شبکه ماهواره ای انگلیسی زبان رسانه ملی است که بدون اتکا به غرب و صرفا با دانش بومی و با پوشش گسترده در همه جای خاورمیانه و سراسر جهان راه‌اندازی شد و به سرعت به یکی از شبکه‌های مهم و تاثیرگذار تبدیل شد .