سونی موبایل پروژه جدیدی را با عنوان اَندروید مفهومی گوشی هایِ اکسپریا و تنها برای کشور سوئد کلید زد، که یکی از خلاقانه ترین شیوه ها برای تعامل با کاربران و دریافت بازخورد مستقیم کاربران بر رابط کاربری اَندروید است.

در راستایِ اجرایی شدن اَهداف این پروژه، برایِ شروع به برخی از دارندگان گوشی هایِ اکسپریا Z3 در کشور سوئد یک تجربه کاربری جدید از رابط کاربری مفهومی سونی داده شده است. تا به امروز تنها اطلاعات موجود درباره پروژه مفهومی سونی مسایلی بود که از سر گذشت؛ اما امروز سونی موبایل رسماً اطلاعات بیشتری را به همراه چند عکس از این رابط کاربری مفهومی منتشر کرد.

سونی موبایل اذعان میکند که این پروژه بسیار حساس با توجه به تقاضاهایِ مکرر و احترام به نظرات مشتریانش شکل گرفته است. به زعم سونی، پروژه مفهومی این شرکت تلفیقی از سادگی، روان بودن و محیط کاربری آشنایی است که پیشتر در برنامه هایِ اختصاصی این شرکت تجربه کرده ایم. همچنین، بهتر است که بدانید این رابط کاربری مفهومی بر اساس اَندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی است.

Sony-Concept-for-Android-_1-315x560

سونی میگوید سیستم عامل اَندروید ما از همیشه سریعتر، زیباتر و کاربر پسندتر خواهد بود. در این رابط کاربری سعی شده است که همه چیز بتواند بسته به صلاحدید کاربر تغییر کند و به سمت خو گرفتن هر چه بیشتر با کاربر هستیم. این موضوع به نظر بسیار جالب میرسد، چون در اینصورت اَندروید سونی با سرعت بیشتری عرضه خواهد شد و کاربران همیشه میتوانند با سونی موبایل تعامل داشته باشند.

Sony-Concept-for-Android-_2-315x560

در ابتدایِ راه، این تست تنها برای ۵۰۰ کاربر گوشی اکسپریا Z3 در کشور سوئد در دسترس خواهد بود، اما هنوز هیچ صحبتی پیرامون اینکه چرا کشور سوئد به عنوان پیشگام در این راه انتخاب شده است در دست نیست. در نهایت سونی موبایل این نوید را به کاربران خود در سراسر دنیا داد که به زودی پروژه اَندروید مفهومی را در کشورهایِ مختلف در دسترس علاقه مندان قرار خواهد داد.

 

Xperia-Blog